вівторок, 6 лютого 2018 р.

Загодки про зиму
Відгадувати та загадувати загадки – одна з улюбленіших забав для дітей. Водночас загадки сприяють розвитку мислення і фантазії.

Стало біло навкруги –
Я розтрушую сніги,
Наганяю холоди,
Води сковую в льоди,
В дружбі з дітьми я всіма.
Здогадались? Я - ....
(Зима)


 Я падаю на ваши хати.
Я білий-білий, волохатий.
Я приліпаю вам до ніг
І називаюсь просто....
(сніг)
***
Його не мили, а він блищить, його не смажили, а він хрущіть
( сніг )
***
Як цей білий цукор зветься,
Що із хмар взимі трясеться?
(сніг)
***
Зірка сніжно-біла на рукав мені злетіла,
Поки ніс її сюди, стала краплею води.
(сніг)
***
Біле, як сорочка,
Пухнасте, як квочка.
Крил немає,
А гарно літає.
Що це за птиця,
Що сонця боїться?
(сніг)
***

За селом була вона
Вся блискуча, чарівна,
По слизьких її боках
Їдуть діти в саночках.
(ковзанка)
По стежині, по дорозі
Бігти я у них не в змозі,
По снігу не йдуть як слід:
До вподоби – тільки лід.
(ковзани)
***
Дві дощечки, дві сестри несуть мене із гори
(лижі)

* * *
Росте вона додолу головою,
Росте вона холодною зимою,
А тільки сонечко засяє,
Вона заплаче й помирає.
(Бурульки)

* * *
Що то за віз,
Що без коліс,
Влітку відпочиває
Взимку дітей катає
(Санчата)

* * *
Взимку вкрили все навкруг:
Ліс, дорогу, поле й луг,
А як сонце припече,
Ми струмочком потечем.
(Сніжинки)

* * *
І маленькі, і старенькі,
Влітку, взимку, навесні
Всюди вдягнені гарненько
У зелені сукні всі.
(Ялинки)

* * *
Він малює на вікні
Гарні квіти крижані,
На дитячих щічках – маки,
З ним узимку дружить всякий.
(Мороз)

Немає коментарів:

Дописати коментар