Спортивна година

                Зимові розваги! 













                  Спортивна година
Мета: Сприяти активному відпочинку дітей, розвивати м’язеву систему, покращити роботу серцево-судинної та дихальної системи; розвивати швидкість, спритність, уважність, навички орієнтування у просторі.
Виховувати кмітливість, чесність, любов до гри.
Інвентар: м'ячі.

                                      Хід заняття
1.Підготовча частина.
Шикування.
Ознайомлення із змістом  спортивної години.
Ходьба, різновиди ходьби.
Загальнорозвиваючі вправи на розвиток м’язів рук і ніг.           (Комплекс ЗРВ №1)
Шикування.
 





2.Основна частина.                                                                               Розігрування ігор.
Гра « Кіт і миші», гра « Порожнє місце».
                     

                                    Гра «Кіт і миша»
Мета: розвивати спритність, навички орієнтування у просторі, швидкість, виховувати уважність.
Інтенсивність: низька.
                                    Хід гри:
Учні утворюють спільне коло. Один із гравців зображає кота, а другий, мишу. «Миша» втікає від «Кота», «Кіт» її доганяє. Учні які стоять у колі, вільно пропускають «Мишу» під руками і заважають «Коту» пробігти під руками. Коли «Кіт» спіймав «Мишу»  або не зможе її спіймати, то призначають другу пару.

  Правила гри:
1.Для того щоб «Кіт» швидше спіймав «Мишу» у колі роблять кілька воріт, через які «Кіт» може вільно вбігати і вибігати із кола.
2.«Кіт» не має права переходити чи перескакувати через руки гравців.
3.Гравці,що стоять у колі не повинні роз’єднувати руки.
 

            

                        
Гра «Порожнє місце»
    Мета: виробляти швидкість реакції на сигнал; розвивати швидкість, уважність, координацію рухів.
                                 Хід гри:
    Гравці утворюють коло, заклавши руки за спину, а ведучий – за колом. Він, обходячи коло, торкається руки кого-небудь із гравців і біжить у будь-який бік за колом, а викликаний – у зворотній бік . Завдання бігунів: оббігши коло, першим зайняти порожнє місце.
    Правила гри:
1.Ведучий повинен викликати різних дітей.
2.Гравець, який залишився без місця,стає ведучим. 


3.Заключна частина.
Шикування. Проведення ігор та естафети. 

                             Гра «Білі ведмеді»
   Мета: удосконалювати рухливі якості (спритність, швидкість, реакцію на звуковий сигнал); виховувати почуття колективізму.
                           Хід гри:
   Для гри необхідно окреслити майданчик розміром приблизно 10 на 12м, що зображуватиме море. Осторонь потрібно обмежити невеликий простір, що буде «крижиною». Обирають одного з ведучих,він буде «білим ведмедем», а решта гравців – «ведмежатами». «Ведмідь» іде на «крижину»,а ведмежата довільно бігають майданчиком. «Ведмідь» кричить: «Іду ловити!», біжить із «крижини» в «море» і починає ловити «ведмежат».
     Після того, як «ведмідь» зловить «ведмежа», він відводить його на «крижину»  і ловить наступного. Двоє пійманих «ведмежат» беруться за руки і починають ловити інших «ведмежат»,а «ведмідь» іде на «крижину». Наздогнавши когось із своїх побратимів. Пара «ведмежат» з’єднує вільні руки так, щоб пійманий опинився між ними. Після цього вони кричать: «Ведмедю, допоможи!» «Ведмідь» підбігає і торкається спійманого. Заквацане «ведмежа» йде на «крижину». Коли на «крижині» опиняться ще двоє спійманих,вони також беруться за руки і починають ловити «ведмежат».
       Гра триває до тих пір, поки не будуть спіймані всі «ведмежата». Останнє спіймане  «ведмежа» стає «ведмедем».
       Правила гри:
1.Не можна хапати гравців і тягнути їх силоміць.
2.Гравці, які вибігли за кордон майданчика,уважають спійманими,вони йдуть на «крижину».
3.»Ведмежа» спіймане парою. Може вислизнути, поки його не заклацав «ведмідь». 

         

                                   Лінійна естафета
        Мета: розвивати швидкість, спритність, уважність.
                                  Хід гри: 
          Учні діляться на дві команди. Гравці кожної команди стають один за одним. За сигналом гравці, що стоять попереду. Біжать до зазначеного місця і повертаються назад, передаючи естафетну палицю наступним гравцям,а самі стають позаду . Одержувані естафети біжать так, як і перші гравці. Так біжать всі гравці підряд. Команда, яка закінчить біг першою, виграє.
      Правила гри:
1.Наступний гравець починає гру з місця передачі естафети.

Підведення підсумків. 

Організоване  повернення дітей в клас. 

Немає коментарів:

Дописати коментар