Мета: Сприяти активному відпочинку дітей, розвивати
м’язеву систему, покращити роботу серцево-судинної та дихальної системи;
розвивати швидкість, спритність, уважність, навички орієнтування у просторі.
Виховувати кмітливість, чесність, любов до гри.
Виховувати кмітливість, чесність, любов до гри.
Інвентар: м'ячі.
Хід заняття
1.Підготовча частина.
Шикування.
Ознайомлення із змістом спортивної години.
Ходьба, різновиди ходьби.
Загальнорозвиваючі вправи на розвиток м’язів рук і ніг. (Комплекс ЗРВ №1)
Хід заняття
1.Підготовча частина.
Шикування.
Ознайомлення із змістом спортивної години.
Ходьба, різновиди ходьби.
Загальнорозвиваючі вправи на розвиток м’язів рук і ніг. (Комплекс ЗРВ №1)
Шикування.
2.Основна частина. Розігрування ігор.
Гра « Кіт і миші», гра « Порожнє місце».
Гра «Кіт і миша»
Мета: розвивати спритність, навички орієнтування у просторі, швидкість, виховувати уважність.
Мета: розвивати спритність, навички орієнтування у просторі, швидкість, виховувати уважність.
Інтенсивність: низька.
Хід гри:
Учні утворюють спільне коло. Один із гравців зображає кота, а другий, мишу. «Миша» втікає від «Кота», «Кіт» її доганяє. Учні які стоять у колі, вільно пропускають «Мишу» під руками і заважають «Коту» пробігти під руками. Коли «Кіт» спіймав «Мишу» або не зможе її спіймати, то призначають другу пару.
Правила гри:
1.Для того щоб «Кіт» швидше спіймав «Мишу» у колі роблять кілька воріт, через які «Кіт» може вільно вбігати і вибігати із кола.
2.«Кіт» не має права переходити чи перескакувати через руки гравців.
3.Гравці,що стоять у колі не повинні роз’єднувати руки.
Хід гри:
Учні утворюють спільне коло. Один із гравців зображає кота, а другий, мишу. «Миша» втікає від «Кота», «Кіт» її доганяє. Учні які стоять у колі, вільно пропускають «Мишу» під руками і заважають «Коту» пробігти під руками. Коли «Кіт» спіймав «Мишу» або не зможе її спіймати, то призначають другу пару.
Правила гри:
1.Для того щоб «Кіт» швидше спіймав «Мишу» у колі роблять кілька воріт, через які «Кіт» може вільно вбігати і вибігати із кола.
2.«Кіт» не має права переходити чи перескакувати через руки гравців.
3.Гравці,що стоять у колі не повинні роз’єднувати руки.
Гра «Порожнє місце»
Мета: виробляти швидкість реакції на сигнал; розвивати швидкість, уважність, координацію рухів.
Хід гри:
Гравці утворюють коло, заклавши руки за спину, а ведучий – за колом. Він, обходячи коло, торкається руки кого-небудь із гравців і біжить у будь-який бік за колом, а викликаний – у зворотній бік . Завдання бігунів: оббігши коло, першим зайняти порожнє місце.
Правила гри:
1.Ведучий повинен викликати різних дітей.
2.Гравець, який залишився без місця,стає ведучим.
3.Заключна частина.
Шикування. Проведення ігор та естафети.
Гра «Білі ведмеді»
Мета: удосконалювати рухливі якості (спритність, швидкість, реакцію на звуковий сигнал); виховувати почуття колективізму.
Хід гри:
Для гри
необхідно окреслити майданчик розміром приблизно 10 на 12м, що зображуватиме
море. Осторонь потрібно обмежити невеликий простір, що буде «крижиною».
Обирають одного з ведучих,він буде «білим ведмедем», а решта гравців –
«ведмежатами». «Ведмідь» іде на «крижину»,а ведмежата довільно бігають
майданчиком. «Ведмідь» кричить: «Іду ловити!», біжить із «крижини» в «море» і
починає ловити «ведмежат».
Після того, як «ведмідь» зловить «ведмежа», він відводить його на «крижину» і ловить наступного. Двоє пійманих «ведмежат» беруться за руки і починають ловити інших «ведмежат»,а «ведмідь» іде на «крижину». Наздогнавши когось із своїх побратимів. Пара «ведмежат» з’єднує вільні руки так, щоб пійманий опинився між ними. Після цього вони кричать: «Ведмедю, допоможи!» «Ведмідь» підбігає і торкається спійманого. Заквацане «ведмежа» йде на «крижину». Коли на «крижині» опиняться ще двоє спійманих,вони також беруться за руки і починають ловити «ведмежат».
Гра триває до тих пір, поки не будуть спіймані всі «ведмежата». Останнє спіймане «ведмежа» стає «ведмедем».
Правила гри:
1.Не можна хапати гравців і тягнути їх силоміць.
2.Гравці, які вибігли за кордон майданчика,уважають спійманими,вони йдуть на «крижину».
3.»Ведмежа» спіймане парою. Може вислизнути, поки його не заклацав «ведмідь».
Після того, як «ведмідь» зловить «ведмежа», він відводить його на «крижину» і ловить наступного. Двоє пійманих «ведмежат» беруться за руки і починають ловити інших «ведмежат»,а «ведмідь» іде на «крижину». Наздогнавши когось із своїх побратимів. Пара «ведмежат» з’єднує вільні руки так, щоб пійманий опинився між ними. Після цього вони кричать: «Ведмедю, допоможи!» «Ведмідь» підбігає і торкається спійманого. Заквацане «ведмежа» йде на «крижину». Коли на «крижині» опиняться ще двоє спійманих,вони також беруться за руки і починають ловити «ведмежат».
Гра триває до тих пір, поки не будуть спіймані всі «ведмежата». Останнє спіймане «ведмежа» стає «ведмедем».
Правила гри:
1.Не можна хапати гравців і тягнути їх силоміць.
2.Гравці, які вибігли за кордон майданчика,уважають спійманими,вони йдуть на «крижину».
3.»Ведмежа» спіймане парою. Може вислизнути, поки його не заклацав «ведмідь».
Лінійна естафета
Мета: розвивати швидкість, спритність, уважність.
Хід гри:
Учні
діляться на дві команди. Гравці кожної команди стають один за одним. За
сигналом гравці, що стоять попереду. Біжать до зазначеного місця і повертаються
назад, передаючи естафетну палицю наступним гравцям,а самі стають позаду .
Одержувані естафети біжать так, як і перші гравці. Так біжать всі гравці
підряд. Команда, яка закінчить біг першою, виграє.
Правила гри:
Правила гри:
1.Наступний гравець починає гру з місця передачі
естафети.
Підведення підсумків.
Організоване повернення дітей в клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар