Види прогулянок
Прогулянка - спостереження
Мета:цілеспрямоване спостереження молодших школярів
(у шкільному сквері, парку) за
* сезонними
змінами в природі;
* різними
природними аномаліями (зима - немає снігу, річка не замерзла - чому?)
* особливостями
рослинного світу;
* життя свійських
і диких тварин;
* працею і
відпочинком людей.
Прогулянка -
завдання
Мета: * привітати товаришів або дорослих зі
святом;
* запросити гостей
на класний або шкільний захід;
* надати
шефську допомогу.
Прогулянка - практичне завдання
Мета: виконати завдання практичного спрямування, наприклад, визначити:
* відстань;
* розмір предмета;
* висоту предмета;
* колір предмета;
* напрямок і
швидкість вітру.
Прогулянка - похід
Мета: виховувати у дітей такі
якості, як швидкість, витривалість, дисципліну, уважність під час орієнтуванню
на місцевості.
Прогулянка - фантазія
Мета: викликати у дітей емоційний підйом та
організувати творчу діяльність. вона повинна мати можливість:
* зробити
замальовку;
* виготовити
виріб із природного матеріалу;
* сплести
вінок, кошик;
* скласти
букет із листя, квітів, гілок;
* скласти
казку, вірш, розповідь.
Прогулянка - практикум
Мета: працювати і закріплювати життєво
необхідні навички:
* за
правилами дорожнього руху;
* з техніки
безпеки;
* з
трудових навичок;
* з
орієнтування;
* з
культури поведінки.
Прогулянка - розвага
Мета: організувати вільний час дітей
(повеселитися, потішитися, поспівати, пожартувати, провести веселі змагання,
розгадати цікаві загадки, тощо.
Суспільствознавча прогулянка
Мета: показати дітям, як на практиці
відбувається розподіл громадської праці;
розкрити специфіку
масових професій;
розповісти про
трудові й бойові традиції народу на прикладах рідного краю.
Прогулянка - милування
Мета: забезпечити
належний рівень емоційно - духовного розвитку вихованців;
любов до природи - це
міцний потік доброти, радощів життя, високих почуттів.
(листопад, перший сніг, ожеледиця, іній,
льодохід, перші струмочки, веселка, тощо)
Немає коментарів:
Дописати коментар