Форми роботи вихователя ГПД
Форми роботи можуть бути різними - індивідуальними, груповими, фронтальними.
Вибір конкретної форми зумовлюється різними чинниками: завданням виховання, рівнем розвитку первинного колективу, індивідуальними особливостями школярів, об`єктивними обставинами, конкретними педагогічними ситуаціями та ін.
Групові - диспути, дискусії, засідання за круглим
столом, поетичні свічки, історичні розповіді,
написання творчих робіт, огляди - перегуки,
прес-конференції, виставки, діалоги,
години спілкування, інтелектуальні ігри.
Індивідуальні - доручення, бесіда, виступи,
написання творчих робіт,
дослідницький пошук.
З батьками - збори, практикуми, лекції, бесіди,
конференції, листування, брифінги,
відвідування вдома, засідання батьківських
клубів, родинні свята, дні відкритих дверей,
вечори запитань та відповідей,
творчі портрети сім`ї.
З шкільним бібліотекарем:
аналіз читацьких формулярів,
прем`єри книги, вечори поезії.
З вчителями, керівниками гуртків:
обмін інформацією,
вироблення єдиних вимог,
складання програм спільних дій.
З шкільним психологом:
анкетування, спостереження, тестування,
складання програм розвитку особистості
учня і учнівського колективу.
Немає коментарів:
Дописати коментар