Виховні заходи:
1. Година милування природою!
Година милування природою
"Сніговий балет"
Година милування природою «СНІГОВИЙ
БАЛЕТ»
Мета: у ході спостережень виявляти характерні ознаки зими у природі; виховувати бережливе ставлення до зимових жителів парку. Обладнання: годівнички, зернята для птахів. Місце проведення: парк.
Мета: у ході спостережень виявляти характерні ознаки зими у природі; виховувати бережливе ставлення до зимових жителів парку. Обладнання: годівнички, зернята для птахів. Місце проведення: парк.
ХІД ЕКСКУРСІЇ
I. Організація класу — Сьогодні у нас
незвичайний урок. У цей зимовий ранок ми помандруємо в гості до шкільного парку.
II. Проведення попереднього інструктажу.
III. Організований прихід у парк.
IV. Година милування природою.
1. Відгадування загадки.
Чудо-сани налетіли,
Скакуни в тих санях білі.
В санях тих сидить цариця —
Білокоса, білолиця. Рукавом махає,
Сріблом все вкриває. Хто це?(Зима)
—
Так, це красуня зима.
Ми вирушаємо у дорогу на чудо-санках. А щоб не
змерзнути в дорозі, ми за¬співаємо пісеньку «Вже летить пухнастий сніг».
2. Спостереження за птахами взимку
Вірно людям я служу, їм дерева стережу.
Стук та стук — не раз, не два,
Аж гуде вже голова.
Кинув я б, не стукотів,
Коли б їсти не хотів. (Дятел)
—
Важко живеться птахам узимку, тож давайте їх нагодуємо.
Розвішування годівничок та годівля
птахів.
Фізкультхвилинка.
Зимно зайчику стоять,
Треба трішки пострибать.
Скік-скік, скік-скік,
Повернись на лівий бік.
Скік-скік, скік-скік,
Повернись на правий бік.
3. Спостереження за звірами взимку
— Хто це під кущиком сидить?
Зайчик зіщулився в кущах,
Бо напав на нього страх.
Сухий лист десь шелестить,
•
Зайчик зиркне, затремтить.
Навкруги все стало білим,
Шубка зайчика ще сіра.
— Отже, діти, зайчик хоче, щоб ми допомогли йому
перебороти страх. Допоможемо? Але для цьо¬го вам потрібно дібрати такі слова,
щоб розвеселити зайчика.
V. Підсумок зимових спостережень .
VI. Організоване повернення в клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар